Kuinka toimin kun..
Tarvitsen laadukasta ja mutkatonta siivouspalvelua?
Soita, lähetä viesti myös whatsapp tai täytä yhteydenottolomake.
- Olen tilannut arviointikäynnin? Selvitä ainakin tilan neliöt, parkkeerausmahdollisuus, ovien/lätkien toiminta-aika, jos siinä on rajoituksia, jätehuoneen sijainti ja kulku sinne, taloyhtiön mahdollisesti siivoamat tilat/ikkunat
- Haluat muuttaa siivouksen sisältöä tai keskustella muuten vaan yleisesti? Laitat viestiä tai soitat, Meillä ei ole koskaan tilanne, että aika on sopimaton, tai muuten huono. Olemme käytettävissäsi n. 20h/vrk. ja tulemme mielellämme tapaamaan halutessasi, mutta ymmärrämme että sinulla on kiire ja hoidamme laadun valvonnan ominvoimin, ellei huomauttamista ole.
- Olette sairaina siivouspäivänä. Sairastapauksissa siivous on järkevintä peruuttaa tai ilmoittaa siitä siistijälle, jolloin hän voi päättää tuleeko siivoamaan vai ei. Vaikka Siistijä ei itse sairastuisikaan, niin hän voi silti kuljettaa pöpöt eteenpäin. Seuraavissa siivouskohteissa saattaa olla joku, jolle jo pieni flunssa aiheuttaa isoja ongelmia.
Kokemukset, arvot ja missio
Monesti siivouspalveluista tehdään liian byrokraattista ja hankalaa. Emme halua rasittaa asiakasta luennoimalla pesuaineiden kemiasta tai pintojen huokoisuudesta. Meiltä saat vastauksen selkokielellä ja kokemuksella osaamme varmasti suositella juuri sille tietylle pinnalle sopivaa hoitoa tai pinnoitetta. Jonka jälkeen ainoa päänvaiva on haluaako kiiltoa vai matta pinnan..
Yhteydenpidon helppous on myös yksi toimintamme kulmakiviä. Oli asia mikä vain niin vastauksen saa yhdestä numerosta, jokaiselle asiakkaalle määritellään yhteyshenkilö, joka tuntee kohteen ja osaa auttaa.. Palvelemme aina suomeksi.
Kun siivotaan niin tarkoitus on saada aikaiseksi kauttaaltaan puhdas tila, ei vain tupsutellä keskeltä vaan mennään nurkkiin asti..